برگزاری محفل انس با قرآن در سه مسجد حاشیه شهر مشهد
کد خبر: 3589240
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

برگزاری محفل انس با قرآن در سه مسجد حاشیه شهر مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: همزمان با دومین روز اعتکاف، محافل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز مشهدی بانو و آقا ویژه معتکفان در سه مسجد حاشیه شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد ذاکری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: همزمان با دومین روز از مراسم اعتکاف، محفل معنوی انس با قرآن کریم با حضور معتکفان در سه مسجد حاشیه شهر که مجری این مراسم هستند، برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مراسم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، افزود: از قاریان جوان ممتاز، رضا گلشاهی و حامد علیزاده در جمع معتکفان آقا و همچنین در بخش بانوان مرضیه میرزایی‌پور، استاد و قاری ممتاز در جمع معتکفان بانو به تلاوت آیات کلام الهی خواهند پرداخت.
ذاکری اضافه کرد: این محافل امشب، 23 فروردین ماه به ترتیب ساعت 17 در مسجد امام محمد باقر(ع) واقع در بلوار توس و ساعت 20:30 در مسجد جوادالائمه(ع) واقع در بلوار توس ویژه بانوان و ساعت 20:30 در مسجد رسول‌الله واقع در حاشیه محله پنجتن ویژه آقایان برگزار می‌شود.
گفتنی است، سخنرانی توسط سخنرانان مدعو و مشاوره وقف جهت معرفی موقوفه مهر فاطمی و نحوه مشارکت خیران در این موقوفه بزرگ نیز در این مراسم صورت می‌گیرد.
captcha