شهسواری رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک شد
کد خبر: 3590438
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱

شهسواری رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: ابوطالب شهسواری، پیشکسوت قرآنی استان مرکزی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ابوطالب شهسواری، پیشکسوت و چهره قرآنی کشور به‌عنوان رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک انتخاب شد. 
شهسواری، پیشکسوت قرآنی استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: مجمع عمومی قرآنیان اراک با حضور مدیران مؤسسات قرآنی اسفندماه سال گذشته برگزار شد تنها در این نشست استاد شیخی به دلیل مسافرت حضور نداشتند، در این جلسه برای انتخاب هیئت رئیسه تصمیم گیری شد که در نهایت 7 نفر به عنوان هیئت مدیره اصلی با رأی مخفی انتخاب شدند. 
وی اظهار کرد: حجت‌الاسلام سرلکیان، مشیری، محمدی، حبیبی، طاهری، عظیمی‌زاده و شهسواری به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره، استاد صابری نسب و استاد محمد شریفی حافظ قرآن اعضای علی‌البدل و مجتبی سعیدی و حسین گودرزی به عنوان بازرس انتخاب شدند. 
شهسواری ادامه داد: 20 فروردین هیئت مدیره‌ای که در مجمع عمومی انتخاب شده بود تشکیل جلسه داد تا از بین اعضاء حضور بازسان منتخب، با رای گیری مخفی یک نفر را به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب کنند، با وجود اینکه اصرار داشتیم دوستان دیگر نیز کاندیدای ریاست باشند اما نهایتاً 2 نفر  نامزد ریاست شدند که با رای‌گیری، بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره و استاد محمدی به عنوان نائب رئیس و  عظیمی‌زاده به عنوان منشی انتخاب شدند. 
رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک در پایان گفت: استاد طاهری نیز به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. امید است با همکاری و هم افزایی بیشتر، گام‌های خوبی در راستای فعالیت‌های قرآنی اراک و استان برداریم.
captcha