ارتش ولایتمدار آماده دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی در اقصی نقاط ایران است
کد خبر: 3590817
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

ارتش ولایتمدار آماده دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی در اقصی نقاط ایران است

گروه اجتماعی: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی اکنون با ولایتمداری به‌عنوان بازوی توانمند در کنار سایر همرزمان در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی همانند گذشته آمادگی دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی را به پیروی از فرمانده کل قوا در اقصی نقاط ایران دارد و می‌تواند همان مأموریت‌های گذشته را اکنون نیز عهده‌دار شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، امیر سرتیپ دوم علی ظریفی‌یگانه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در آیین گرامیداشت روز ارتش در اهواز که امروز ۲۹ فروردین‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: ارتش پس از صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در سال 58 حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرد و در همان سال‌های نخستین پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی توانست با تقدیم خون شهدا پاسخ پیام امام(ره) را بدهد و وفاداری خود را به فرمان حضرت امام(ره) و آرمان‌های نظام اثبات کند.

وی با اشاره به اقدامات ارتش در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ارتش در همان اوایل پیروزی انقلاب، لوث گروهک‌های مسلح مختلفی را که در اقصی نقاط کشور به فعالیت علیه نظام پرداخته بودند، از جمهوری اسلامی پاکسازی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: در روزهای اول شروع جنگ تحمیلی، ارتش جمهوری اسلامی به خوبی ارتش متجاوز دشمن را که با 12 لشکر مجهز به میدان آمده بود، متوقف کرد و همدوش نیروهای مردمی و رزمندگان، درسی فراموش‌نشدنی به متجاوزان داد.

ظریفی‌یگانه بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی اکنون با ولایتمداری به عنوان بازوی توانمند در کنار سایر همرزمان در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی همانند گذشته آمادگی دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی را به پیروی از فرمانده کل قوا در اقصی نقاط ایران دارد و می‌تواند همان ماموریت‌های گذشته را اکنون نیز عهده‌دار شود.

وی با اشاره به توانمندی و آمادگی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه جنوب غرب کشور اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی به خوبی توانسته امنیت را در مرزهای ایران با کمک سایر نظامیان برقرار کنند. تامین امنیت بیش از نیمی از مرزهای خوزستان بر عهده ارتش جمهوری اسلامی در منطقه جنوب غرب است و اکنون در نقطه صفر مرزی خوزستان امنیت پایدار برقرار است و حتی در فاصله 50 متری از میله‌های مرزی فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌شود.

captcha