جرأت بیان مواضع انقلاب از ویژگی‌های رئیس‌جمهور در نظام اسلامی است
کد خبر: 3591818
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

جرأت بیان مواضع انقلاب از ویژگی‌های رئیس‌جمهور در نظام اسلامی است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کسی که تابع ولایت باشد، استکبارستیز بوده و جرات بیان مواضع نظام و انقلاب را داشته باشد، از ویژگی‌های یک رییس جمهور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم اردیبهشت‌ماه در رزمایش مدافعان حرم سپاه عشایر در پادگان امام جعفر صادق(ع) استان، اظهار کرد: مؤمن و با خدا بودن، مقید به ارزش‌های دینی بودن، تابعیت از ولایت، داشتن روحیه استکبار ستیزی و داشتن جرات بیان مواضع نظام از ویژگی‌های یک نفر اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری است.
وی با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف، افزود: بسیجیان ما کسانی هستند که ثابت کردند اگر روزی نیاز باشد در عرصه‌های مختلف حضور پیدا می کنند.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باور و عشق به انقلاب اسلامی، امام(ره) و مقام معظم رهبری و نقش آفرینی در تبیین رسالت‌ها و ارزش‌های انقلاب با انتخاب شایسته از دیگر خصوصیات بسیجیان است.
بوعلی با تأکید بر اینکه هدف از این رزمایش حفظ و ارتقای آمادگی است و با اشاره به اینکه این رزمایش در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و ناحیه عشایری برگزار شد، تصریح کرد: همه کسانی که دوست‌دار امام و رهبری و کشور خود هستند همیشه در صحنه‌ها حاضر خواهند شد.
وی با بیان اینکه این استان همواره در تمامی عرصه‌ها سربلند بوده، بیان کرد: نسل سوم با شور و اشتیاق فراوان در عرصه‌های دفاع حاضر هستند.
captcha