برگزاری اولین دوره مسابقات استندآپ کمدی دانشجویان استان مرکزی
کد خبر: 3593653
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

برگزاری اولین دوره مسابقات استندآپ کمدی دانشجویان استان مرکزی

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: اولین دوره مسابقات استندآپ کمدی دانشجویان استان مرکزی با هدف تأکید بر ارزش‌های ملی و دینی، بیان آسیب‌های اجتماعی روز و ارائه راهکار مناسب برگزار می‌شود.

زهره نعمتی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و معضلات اجتماعی در جامعه، یکی از بهترین شیوه‌ها برای بیان پایبندی به ارزش‌های ملی، دینی و اجتماعی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها، زبان طنز است. 
وی ادامه داد: زبان طنز می‌تواند به صورت غیرمستقیم در کنار پایبندی به ارزش‌ها، محیطی شاد را برای انتقال بهتر هنجارها به ویژه در محیط دانشگاهی مهیا سازد. در همین راستا اولین دوره مسابقات استندآپ کمدی دانشجویان استان مرکزی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. 
نعمتی افزود: این مسابقات به مدت یک هفته از امروز، 9 اربیهشت‌ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه تا 16 همین‌ماه در سالن شهید چمران دانشگاه اراک با عنوان «طنز روپا» و با هدف تأکید بر ارزش‌های ملی و دینی، بیان آسیب‌های اجتماعی روز و ارائه راهکار مناسب در سطح استان به مدت شش روز برگزار می‌شود.
captcha