بی‌توجهی به تربیت دینی موجب تضعیف دین اسلام می‌شود
کد خبر: 3602753
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

بی‌توجهی به تربیت دینی موجب تضعیف دین اسلام می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بی‌توجهی به تربیت دینی موجب تضعیف دین اسلام می‌شود، بیان کرد: از طرفی آزادی‌های کاذب مردم را از دین دور می‌کند و این همان خواست دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سیاوش مسلمی، معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان در نشست روشنگری فرهنگی با حضور بسیجیان این شهرستان با تأکید بر اینکه باید مراقب طوفان‌های بی‌بند و باری باشیم، گفت: با توجه به جنگ نرم از سوی دشمن باید بیشتر مراقب فرزندان باشیم.
وی با انتقاد از نحوه تربیت نسل امروز در خانواده‌ها افزود: امروز خانواده‌ها خودشان را سرگرم فضای مجازی کرده‌اند و در تربیت فرزندان کوتاهی می‌کنند. 
مسلمی با بیان اینکه بی‌توجهی به تربیت دینی موجب تضعیف دین اسلام می‌شود، بیان کرد: از طرفی آزادی‌های کاذب مردم را از دین دور می‌کند و این همان خواست دشمنان است.
وی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) تأکید کرد: مادران در تربیت فرزندان نقش موثرتری دارند و باید از بدو تولد فرزندان را صحیح و اسلامی تربیت کنند و مادران شهدا را الگوی خود قرار دهند چراکه مادران شهدا بهترین مادران در تربیت فرزند هستند.
منبع: سپاه ثارالله کرمان
captcha