برگزاری محافل انس با قرآن در ترکیه
کد خبر: 3605521
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

برگزاری محافل انس با قرآن در ترکیه

گروه بین‌الملل: محافل انس با قرآن کریم با هدف ترویج آموزه‌های دینی و آشنایی بیشتر شهروندان ترکیه‌ای با مفاهیم قرآنی در شهر «ماردین» این کشور برگزار می‌شود.


برگزاری سلسله محافل انس با قرآن در ترکیه / در حال تکمیل

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «Haberler.com»، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محافل قرآنی در شهرها و مناطق مختلف ترکیه با حال و هوای خاصی در حال برگزاری است.
یکی از مناطق میزبان این محافل قرآنی شهر ماردین است که در آن جمعیت زیادی برای انس با قرآن در مسجد «اولو جامی» این شهر حضور می‌یابند.
«سلیمان دمیر» امام جماعت مسجد اولو جامی، طی سخنانی با اشاره به استقبال شهروندان از این محافل قرآنی، گفت: هر سال با آغاز ماه مبارک رمضان مردم به این مسجد آمده و در محافل انس با قرآن شرکت می‌کنند. همچنین در این جلسات برخی از کسانی که توانایی روخوانی قرآن را ندارند، به تلاوت آن گوش می‌دهند. از این موضوع بسیار خرسندیم که ما هر سال در این مسجد شاهد یک فضای معنوی مملو از آرامش هستیم.

وی در ادامه افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته تعداد بیشتری از شهروندان در محافل انس با قرآن شرکت می‌کنند و این برای ما بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا ایجاد یک فضای مناسب برای انس با قرآن می‌تواند در ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور بسیار مؤثر باشد.

captcha