بهار معنویت امشب همراه با قرائت اذانگاهی «سعیدیان»
کد خبر: 3605832
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

بهار معنویت امشب همراه با قرائت اذانگاهی «سعیدیان»

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری بین‌المللی کشورمان، امروز، 12 خردادماه قاری اذان‌گاهی ویژه برنامه بهار معنویت در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ویژه برنامه بهار معنویت در بخش بر آستانه جانان سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اجرا در می‌آید.
این برنامه هر شب از ساعت 20 و در دکوری که شبیه به ایوان حضرت امیرالمؤمنین(ع)(ایوان طلای نجف) است، برگزار می‌شود که امروز با صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آغاز می‌شود و در ادامه  محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد و در ادامه اذان نیز توسط قرائت وی می‌شود و در ادامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام غلامی اقامت می‌شود.
بخش دیگر ویژه برنامه بهار معنویت، شبهای نورانی است که از ساعت 21:30 آغاز و با سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود. در ادامه سیدنصرت‌الله عارف حسینی و پناهی وفا به اجرای برنامه می‌پردازند و سپس مجتبی محمدبیگی، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد.
در ادامه حجت‌الاسلام صنیعی‌تهرانی، پژوهشگر قرآنی به سخنرانی می‌پردازد و سپس کلیپی با موضوع «بر آستان جانان» به سمع و نظر حاضران می‌رسد. بخش دیگر این برنامه شعرخوانی اسفندقه، شاعر کشورمان است.
بخش دیگر این مراسم تلاوت محمدحسین رفیعی، قاری نوجوان است و سپس محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشورمان به دعاخوانی می‌پردازد و حسن ختام این برنامه نیز انجام قرعه‌کشی میان حاضران در این مراسم است.
یادآور می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌المللی قرآن کریم از هشتم خردادماه با شعار «قرآن؛ اخلاق،زندگی» در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد که تا ۲۶ خردادماه پذیرای بازدید عموم علاقه مندان است.
captcha