کمک‌رسانی به بیش از 3 هزار دانش‌آموز غیر یتیم در اردبیل
کد خبر: 3608358
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

کمک‌رسانی به بیش از 3 هزار دانش‌آموز غیر یتیم در اردبیل

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت‌: 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان غیر یتیم که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان اردبیل هستند در قالب طرح محسنین با استفاده از ظرفیت خیرین کمک‌رسانی می‌شوند.

حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: 20 میلیارد تومان کمک‌های مالی و غیرمالی به کمیته امداد استان ‏اردبیل پرداخت شده است. ‏
وی ادامه داد: 800 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل است که با مشارکت 14 هزار حامی این ایتام در قالب طرح اکرام ایتام حمایت می شوند‌.
دشتی‌ با اشاره به اینکه خیرین استان اردبیل با حمایت های مالی و غیر مالی خود همیشه موجب خوشحالی خانواده های بی سرپرست استان بودند افزود: استان اردبیل جزو استان های برتر و پیشرو درامر طرح اکرام ایتام بوده است که امیدواریم در آینده نزدیک با ترویج فرهنگ حمایت از خانواده‌های بی سرپرست و یتیم هیچ یتیمی بدون حامی نماند.
مدیرکل کمیته امداد ‏استان اردبیل با اشاره به اینکه در استان اردبیل بیشترین خانواده بی سرپرست و نیازمند را نسبت به سایر استان ها داریم افزود: با بسیج همه خیرین استان و مردم شریف و ولایتمدار استان امیدواریم فقرو نیازمندی این خانواده‌ها به زودی از این استان ریشه کن شود.
دشتی افزود : در سال گذشته 6 میلیارد تومان توسط خیرین کمک‌های مالی اعطا شده بود که امسال هم پیش بینی می شود با افزایش چند درصدی این مبلغ بتوانیم ایتام بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهیم‌.
وی بیان کرد : 3 هزار 500 نفر از دانش‌آموزان غیر یتیم که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان اردبیل هستند در قالب طرح محسنین با استفاده از ظرفیت خیرین ‌کمک‌رسانی می‌شوند.
captcha