عرضه اپلیکیشن ریاض‌النغم و آموزش آنلاین صوت و لحن
کد خبر: 3610213
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

عرضه اپلیکیشن ریاض‌النغم و آموزش آنلاین صوت و لحن

گروه شبکه اجتماعی: موسسه ریاض النغم با ساخت اپلیکیشن قرآنی صوت و لحن پیشرفته اقدام به آموزش آنلاین این حوزه با حضور احمد ابوالقاسمی کرده است.

اسکندری، مسئول غرفه ریاض النغم در نمایشگاه قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: این غرفه که در بخش رسانه‌های دیجیتال قرار گرفته است اولین خودآموز پیشرفته صوت و لحن را با همکاری غلامرضا شاه‌میوه و احمد ابوالقاسمی بعد از سه سال تلاش تولید کرده است.

این کارشناس قرآنی اظهار کرد: نسخه عربی ریاض النغم ایران می‌تواند در حد استاندارد تولید محتوا کند و نسخه عربی آن نیز هم اکنون مورد توجه اساتید بزرگ مصری واقع شده است. امیدوارم که سازمان‌هایی که حوزه فعالیت آنها با قرآن ارتباط دارد از این طرح پشتیبانی و حمایت کنند.

اسکندری همچنین گفت: این موسسه تخصصی در حوزه صوت و لحن کار می‌کند. در همین راستا آموزش آنلاین این حوزه را با حضور احمد ابوالقاسمی برای نخستین بار اجرا کرده‌ایم.

وی با بیان این مطلب افزود: این خودآموز دارای 2500 مثال آموزشی و آنالیز و تحلیل است و صوت و لحن 90 قاری مصری را برای نخستین بار ارائه کرده است و در سال 95 برای اولین بار از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد به عنوان نرم‌افزار برتر بخش قرآنی کشور در مصلای امام خمینی(ره) رونمایی شد.

این کارشناس اظهار کرد: این نرم‌افزار به دو زبان فارسی و عربی کار شده است. زبان فارسی این خودآموز در چند سال گذشته تولید شد و اکنون در حال اخذ مجوز برای زبان عربی هم هستیم.

اسکندری گفت: رویکرد اصلی کار، تولید محتوای تخصصی در حوزه نغمات و الحان‌ قرآنی است. با طراحی این نرم‌افزار این پیام را منعکس کردیم که جامعه قرآنی ایران می‌تواند در حد استاندارد به تولید محتوا بپردازد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید احمد شیراز
|
Afghanistan
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - ۱۶:۴۵
0
1
بسیار عالی اما چگونه کلاس انلاین بگیرم
captcha