کلاس‌های بیت امام راحل هیچ مرکز قرآنی را در خمین تعطیل نمی‌کند
کد خبر: 3613418
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

کلاس‌های بیت امام راحل هیچ مرکز قرآنی را در خمین تعطیل نمی‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر بیت امام راحل در خمین گفت: بنده از طریق ایکنا به مخالفان برگزاری کلاس‌های قرآنی و حضور برخی فعالان این حوزه در بیت اعلام می‌کنم بیت متعلق به همه است و قرار نیست کلاس‌های قرآنی این مکان تاریخی، مراکز قرآنی خمین را تعطیل کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا مرودشتی، مدیر بیت تاریخی امام راحل در خمین امروز، دوشنبه چهارم تیرماه، در مراسم قرعه کشی جزء خوانی قرآن که در حسینه بیت برگزار شد گفت: حضور بانوان در این جلسات باید در خانوداه‌های آنها و جامعه گسترش پیدا کند.
وی افزود: بعضی افراد با برگزاری جلسات قرآن در اتاق‌های بیت امام(ره) مخالف هستند با این دلیل که در این مکان گردشگران خارجی برای بازدید حضور پیدا می‌کنند.
حجت‌الاسلام مرودشتی با تأکید بر اینکه بجای طرفداری از گروه‌های سیاسی باید در راه راست حرکت کرد ادامه داد: راه قرآن و ترویج کلام خدا در جامعه باید اصل قرار گیرد و امام(ره) و مقام معظم رهبری معیار و ملاک فعالیت‌های ما در جامعه هستند.
وی اظهار داشت: متأسفانه اگر بخواهیم در بیت امام خمینی(ره) کار قرآنی و فرهنگبی انجام دهیم عده‌ای با تهمت و قضاوت‌های نادرست وعجولانه  سعی در مخالفت دارند.
مدیر بیت امام(ره) در خمین گفت: بنده از طریق خبرگزاری ایکنا به مخالفان برگزاری کلاس‌های قرآنی و حضور برخی فعالان این حوزه در بیت امام راحل اعلام می‌کنم بیت متعلق به همه است و قرار نیست کلاس‌های قرآنی این مکان تاریخی، مراکز قرآنی خمین را تعطیل کند.
حجت‌الاسلام مرودشتی خاطرنشان کرد: کسانیکه ادعا می‌کنند بعضی حافظان و قاریان توانایی جذب افراد به کلاس‌ها و جلسات قرآنی در بیت امام(ره) را ندارند بدانند که جلسات جزءخوانی و دارالقرآن در بیت با تلاش همین قاریان و حافظان رونق پیدا کرده است.
captcha