اردبیل در جذب کمک‌های مردمی جزو استان‌های پیشتاز است
کد خبر: 3616703
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

اردبیل در جذب کمک‌های مردمی جزو استان‌های پیشتاز است

گروه اجتماعی: مسئول ستاد پشتتیبانی کمک‌های مردمی جبهه مقاومت اسلامی گفت: اردبیل در جذب کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت ‏اسلامی جزو استان‌های پیشتاز محسوب می‌شود.‏

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سرهنگ شفیع حسینی مسئول ستاد پشتتیبانی کمک‌های مردمی جبهه مقاومت اسلامی روز گذشته 17تیرماه در جلسه ستاد پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی جبهه مقاومت اسلامی تصریح کرد: اردبیل درجذب کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی جزو استان‌های پیشتاز محسوب می‌شود.
مسئول ستاد پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی جبهه مقاومت اسلامی بیان کرد: نیاز است در این زمینه رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم کمک‌های نقدی مردم را جمع‌آوری کنیم.
وی تصریح کرد: ستاد پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی جبهه مقاومت اسلامی با حضور دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است که این ستاد با محوریت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مدافعان حرم انجام شده است.
محمد حسن پستی مسئول کمیته ستاد پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی جبهه مقاومت اسلامی نیز از برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تولیدی، انیمیشن، مستند با محوریت مدافعان حرم خبر داد و افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل در جهت تولید برنامه‌های فاخر از آمادگی کاملی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف ستاد پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی گام اساسی برداریم.
علی نورعلی پور مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل نیز از آمادگی خانه مطبوعات برای تولید خبر و گزارش با محوریت ستاد پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی جبهه مقاومت اسلامی خبر داد و افزود: در این زمینه خبرنگاران می‌توانند با تولید گزارش‌های فاخر در این زمینه نقش اساسی ایفا کنند.
captcha