درخشش نمایندگان استان مرکزی در مسابقات قرآن وزارت بهداشت
کد خبر: 3620906
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

درخشش نمایندگان استان مرکزی در مسابقات قرآن وزارت بهداشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: نمایندگان استان مرکزی در بیست‌ودومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، بیست‌ودومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، قرائت تحقیق و ترتیل و تواشیح در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان به میزبانی استان فارس برگزار و با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد. 
نمایندگان استان مرکزی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند؛ در رشته حفظ کل قرآن محمدفاضل محمدحسینی از دانشگاه اراک رتبه دوم، در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن سجاد اسکندری از دانشگاه اراک رتبه سوم، در رشته قرائت ترتیل بخش بانوان محدثه مؤمنی از دانشگاه اراک رتبه دوم، در رشته حفظ پنج جزء زینب معصومی پویا از دانشگاه اراک رتبه اول، شیما مؤمنی در گروه کارکنان در رشته حفظ 5جزء از دانشگاه اراک رتبه اول و زهرا عباسی از دانشگاه اراک رتبه دوم رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن.
همچنین در سایر بخش‌های این جشنواره از جمله ادبی، هنری، فناوری، کتبی و ... در روزهای گذشته  برگزار شد از استان مرکزی حمید رحیمی رتبه اول در بخش کانال تلگرامی کارکنان، سمیه نجفی رتبه دوم در رشته پرسمان قرآنی کارکنان و مهدی احمدی رتبه دوم بخش هنری رشته معرق و منبت دانشجویان را کسب کردند.
captcha