برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در 9 شهرستان استان مرکزی
کد خبر: 3628625
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در 9 شهرستان استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه سبک زندگی اسلامی قرآنی در شهرستان‌های دلیجان، محلات، خمین، شازند، خنداب، کمیجان، آشتیان، تفرش و فراهان به همت دفتر امور بانوان استانداری مرکزی و دبیرخانه چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) در حال برگزاری است.

زهرا فرجی، مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: کارگاه سبک زندگی اسلامی قرآنی با محور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از سه‌شنبه 17 مردادماه در 9 شهرستان استان آغاز شده است. این کارگاه به مدت سه روز تا پنجشنبه 19 تیرماه ادامه دارد.
وی در ادامه گفت: این کارگاه در شهرستان‌های دلیجان، محلات، خمین، شازند، خنداب، کمیجان، آشتیان، تفرش و فراهان به همت دفتر امور بانوان و دبیرخانه چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) در استان مرکزی در حال برگزاری است. 
فرجی تصریح کرد: مدرس این کارگاه حسین اقبالی‌نسب است که در روز گذشته در شهرستان‌های محلات، خمین و دلیجان تدریس داشت.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مرکزی با بیان اینکه 19 مردادماه آخرین روز برگزاری کارگاه است گفت: فردا این کارگاه ساعت 9 صیح در سالن جهاد کشاورزی شهرستان آشتیان و ساعت 11 صبح در سالن دکتر حسابی شهرستان تفرش و ساعت 17 عصر در شهرستان فراهان برگزار می‌شود.
وی افزود: این کارگاه‌ها بخشی از برنامه‌های جشنواره‌های گل‌های محمدی(ص) اداره‌کل تبلیغات استان است که در برگزاری آن علاوه بر دبیرخانه امور بانوان، فرمانداران شهرستان‌ها نیز مشارکت قابل توجهی دارند.این کارگاه بصورت رایگان در حال برگزاری است و مخاطب آن بانوان هستند.
فرجی در پایان بیان کرد: قرآن و معارف دینی ما بهترین راهکارها و سیره سبک زندگی را برای جلوگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی بیان کرده که اگر بتوانیم در قالب کارگاه‌ها و برنامه های اثر بخش این محتوا ارائه شود نقش قابل تاملی در کاهش و پیشگیری این امر وجود دارد.
captcha