مراسم بزرگداشت آزادگان شهید لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3630128
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

مراسم بزرگداشت آزادگان شهید لرستان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان از برگزاری مراسم بزرگداشت آزادگان شهید لرستان طی روز چهارشنبه، 25 مردادماه هم‌زمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان دوشنبه، 23 مردادماه در چهاردهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید لرستان با اشاره به نقش بنیاد شهید در برگزاری یادواره‌ها، گفت: در استانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی همایش بزرگداشت آزادگان شهید استان لرستان روز چهارشنبه، 25 مردادماه در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران لرستان برگزار می‏‌شود.
اگر در طول سال طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش رویم می‌توانیم یادواره‌های متعددی برای شهدا برگزار کنیم به‌طوری که برگزاری این قبیل مراسم با مشارکت بنیاد و سایر ادارات و دستگاه‌ها تعطیل نگردد.
وی افزود: ارزش کار در بنیاد به مراتب از سایر دستگاه‌ها بالاتر است و متولی اجرای یادواره‌ها ما هستیم که باید با یک وحدت رویه این موضوع را به سرانجام برسانیم.
همچنین در این نشست در خصوص اشتغال ایثارگران در شرکت مرغ ماهان و نیز کارخانه الکل‌سازی ویسیان بحث و تبادل‌نظر شد و برگزاری یادواره شهدای شهرستان چگنی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
captcha