آزادگان لنده تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3631123
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

آزادگان لنده تجلیل می‌شوند

گروه فرهنگی: مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده گفت: به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن، مراسم تکریم آزادگان سرافراز این شهرستان با حضور آزادگان شهرستان‌های کهگیلویه و چرام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد‌تقی افرازیان، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده امروز، 25 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایران اسلامی به داشتن غیور مردان صبر و بصیرت، آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بر خود می‌بالد.
وی افزود: صلابت، استواری و ایستادگی این مردان همیشه سرافراز در طول تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به یادگار ماند و سرمشق خوبی برای سایر اقشار جامعه خواهد بود.
 مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی از صلابت و استواری و اندیشه ماندگار آزادگان باید استفاده کرد و بدانیم تا زمانی که این روحیه بر کشور ما حکم فرما باشد، دشمنان نمی‌توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند.
افرازیان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران، یادآور شد: مراسم تجلیل و تکریم از مقام شامخ آزادگان شهرستان لنده همزمان با شهرستان های کهگیلویه و چرام فردا، 26 مردادماه در شهرستان‌ کهگیلویه برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را باید در سطوح مختلف جامعه نشر و نهادینه کنیم.
captcha