قرآن سعادت دنیا و آخرت را نصیب انسان می‌کند
کد خبر: 3631764
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

قرآن سعادت دنیا و آخرت را نصیب انسان می‌کند

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج به عظمت قرآن کریم به عنوان کتاب اساسی ما مسلمانان اشاره کرد و گفت: قرآن، کتاب هدایت و رحمت است و سعادت دنیا و آخرت را نصیب انسان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 27 مردادماه  در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه  به حلول ماه ذی الحجه اشاره و اظهار کرد: روزه گرفتن در 9 روز اول ماه ذی الحجه از پاداش و ثواب بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: همچنین روزه گرفتن در ماه محرم و شوال هم نسبت به سایر ماه‌های سال از پاداش بیشتری برخوردار است.

امام جمعه سنندج در ادامه به عظمت قرآن کریم به عنوان کتاب اساسی ما مسلمانان اشاره و عنوان کرد: قرآن، کتاب هدایت و رحمت است و سعادت دنیا و آخرت را نصیب انسان می‌کند.

وی مسلمانان را به بهره گیری از آموزه‌های دینی و الهی توصیه کرد و گفت: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد که از دستورات دینی و الهی پیروی کنیم و از یاوران راستین دین اسلام باشیم.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از سخنان به سالروز ورود نخستین آزادگان به کشور در 26 مردادماه سال 69 اشاره و ضمن گرامیداشت این روز، بیان کرد: آزادگان قهرمانان و سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و امنیت و استقلال امروز کشور مرهون رشادت‌های آنهاست.

وی در پایان یادآور شد: آزادگان مایه افتخار برای کشور هستند و رشادت‌های آنها باعث شد که رژیم بعث در جنگ تحمیلی شکست بخورد.

captcha