آزادگان در راه رضای خدا گام برداشتند
کد خبر: 3631804
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
حسینی:

آزادگان در راه رضای خدا گام برداشتند

گروه اجتماعی: امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه کار آزادگان بدان جهت که برای رضای خدا بود دارای ارزش فراوانی است، تاکید کرد: آزادگان سرافراز کشورمان در راه اهل بیت(ع) و حمایت از کشور و ولایت فقیه گام برداشتند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام حسینی دیروز جمعه 27 مرداد در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان خرم دره با بیان اینکه در گذشته ایران، علی‌رغم روشنگری و شهادت علمایی مانند شیخ فضل‌الله نوری و شهید مدرس، حکومت استبدادی همچنان به قوت خود باقی بود، اظهار کرد: وقتی مردم به درک درستی از اسلام و حکومت اسلامی رسیدند با وحدت کلمه توانستند انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تهاجمات سخت و نرم در دستور کار دشمنان قرار گرفت، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان تهاجم نظامی علیه کشورمان را در دستور کار قرار دادند که در این جنگ در ظاهر عراق دشمن ما بود اما در حقیقت آمریکا و هم پیمانانش این جنگ را از لحاظ مالی و تجهیزات فرماندهی می‌کردند.

این مسئول یادآور شد: بعد از گذشت چند سال از انقلاب اسلامی آمریکا که ناکامی خود را در جبهه‌های جنگ قطعی دید، خود به طور مستقیم با ساقط کردن هواپیمای مسافری ایران و هدف قرار دادن کشتی‌های جنگی و نفت کش‌ها و چاه‌های نفت وارد عمل شد که به فضل خدا و ایثارگری ملت ایران در این امر نیز توفیق نیافت.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه دشمنان پس از ناکامی در جنگ پروژه نفوذ را در کشورمان پیگیری کردند، تصریح کرد: بر اساس این پروژه، تحریم‌ها پایه‌ریزی شد و ناامید کردن مردم از نظام و رهبری و تبدیل ارزش‌ها به ضدارزش در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه همه این ایثارگری‌ها اتفاق افتاد تا کشور و نظام اسلامی همیشه پایدار باشد، تصریح کرد: اگر چه جنگ و تحریم هزینه‌های فراوانی به ‌ما از جمله از دست دادن بهترین جوانان کشورمان تحمیل کرد اما از برکات آن این است که از خودکفایی در بسیاری عرصه‌ها بهره بردیم .

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه کار آزادگان بدان جهت که برای رضای خدا بود دارای ارزش فراوانی است، تاکید کرد: آزادگان سرافراز کشورمان در راه اهل بیت(ع) و حمایت از کشور و ولایت فقیه گام برداشتند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه آزادگان کسانی هستند که به خاطر اعتلای فرهنگ اسلامی و دفاع از شرف و ناموس به اسارت دشمنان در آمدند، اظهار کرد: این اسارت معنای واقعی آزادی است.

وی با بیان اینکه بزرگان دین‌ ما از جمله امام سجاد(ع)، حضرت زینب(س) و امام محمد باقر(ع) در راه اسلام به اسارت در آمدند، افزود: اسارتی که برای اعتلای اسلام و رشد و آزادگی باشد آزادی واقعی است و زندگی در سیطره ظالمان به صورت آزادانه، اسارت است.

captcha