دانشگاه‎های کشور مراقب نفوذ بداخلاقی‎ها باشند
کد خبر: 3636026
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

دانشگاه‎های کشور مراقب نفوذ بداخلاقی‎ها باشند

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بر لزوم توجه مدیران دانشگاه‎ها به رعایت حدود اخلاقی در جذب دانشجویان و همچنین ارایه عملکرد خود و دیگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) ازقم، بهزاد بهرامی نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه جامع علمی کابردی بزرگترین دانشگاه دولتی حضوری کشور است که بیش از 5000 هزار دانشجو در آن فعالیت دارند.
وی افزود: یکی از رسالت‎های این دانشگاه آموزش و تربیت نیروی متخصص کشور و برطرف کردن مشکل اشتغال و کارآفرینی و تربیت نیروی ماهر کشور است و به همین دلیل تنها رشته‎هایی که نیاز آن در کشور وجود دارد در این دانشگاه فعالیت دارند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‎های فرهنگی این دانشگاه می‏توان به جشنواره قرآن و عترت اشاره کرد؛ یکی از مهمترین رسالت‎های این دانشگاه، برگزاری برنامه‏ های قرآن محور است.
معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کابردری کشور یادآورشد: در سالهای اخیر به حسب مشکلاتی که در روند جمعیتی ایجاد شده است شاهد کاهش نرخ دانشجویان در کشور هستیم و به همین سبب همه دانشگاه‎های کشور با کمبود دانشجو مواجه هستند و به همین جهت دانشگاه‎ها سعی می‎کنند دانشجویان بیشتر و با کیفیت‏تری جذب کنند.
وی گفت: در این برهه حساس کشور باید با عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به نیازها و شرح وظایف سازمانی و دانشگاهی فعالیت کرد و امیدورایم رقابتی سالم بر اساس نیازهای کشور شکل گیرد.
بهرامی نسب بیان کرد: در این شرایط دانشگاه‎ها باید بر اساس نیازهای کشور و نظام فعالیت کرده و به ارایه توانمندی‎های خود بپردازند وهیچ حریم اخلاقی را نیز در زمینه جذب دانشجو مورد هجمه قرار ندهند؛ نباید در این شرایط با تخریب دانشگاه‎های دیگر اخلاقیات را فراموش کنیم.
captcha