19 آبان مسابقات شوق تلاوت در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3660399
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

19 آبان مسابقات شوق تلاوت در اراک برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین دوره مسابقات قرآن شوق تلاوت به همت مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک جمعه، 19 آبان‌ماه در مسجد سیدهای اراک برگزار می‌شود .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سومین دوره مسابقات قرآن شوق تلاوت ویژه نخبگان طرح ملی تلاوت به همت مؤسسه نسیم اختران قرآن اراک جمعه، 19 آبان‌ماه در مسجد سیدهای اراک برگزار می‌شود .
علی شیخی، مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک در این باره به خبرنگار ایکنا گفت: این مسابقات ویژه نوجوانان پسر 8 تا 14 سال برگزار می‌شود و بالغ بر 20 نفر در سومین دوره مسابقات شرکت خواهند داشت علاوه بر اراک نیز نوجوانان ساوه باید در این آزمون شرکت کنند اما تاکنون آمادگی خود را برای شرکت در این مرحله از مسابقات اعلام نکرده‌اند و امکان برگزاری مسابقه نیز در شهرستان ساوه وجود ندارد.
وی در ادامه بیان کرد: داوری مسابقات در اراک توسط اساتید جیریایی، نشیبا و شهسواری انجام می‌شود همچنین مرحله دوم با ارسال تلاوت‌های ضبط شده در مشهد انجام خواهد شد و ستاد اجرایی مسابقات کسانی که حد نصاب نمره را کسب کنند به مرحله نیم نهایی به میزبانی قشم اعزام می‌کند، مرحله نهایی نیز در کربلا برگزار می‌شود.
captcha