کتاب‌های پدر ادبیات کودک پرفروش شد
کد خبر: 3668143
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

کتاب‌های پدر ادبیات کودک پرفروش شد

گروه ادب: کتاب‌های پدر ادبیات کودک در صدر فروش انتشارات امیرکبیر در هفته نخست آذرماه امسال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با آغاز طرح پاییزه کتاب، انتشارات امیرکبیر از اوایل آذرماه، این طرح را اجرا کرده و در هفته نخست آذرماه پرفروش‌های خود را اعلام کرده است.
کتاب‌های «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» جلد 4 و 6 که به ترتیب به قصه‌های مثنوی مولوی و شیخ عطار اختصاص یافته، به عنوان آثار پرفروش انتشارات امیرکبیر در صدر قرار گرفته است.
جلد چهارم این کتاب برای گروه سنی «ج» (چهارم و پنجم دبستان) و «د» (دوره ی راهنمایی) و شامل 24 داستان کامل و مجزا، برگرفته از حکایت‌های شیرین و آموزنده «مثنوی مولوی» است که با زبانی ساده به بیان این داستان‌ها می‌پردازد و جلد ششم این داستان نیز دارای 21 داستان برگزیده از آثار شیخ عطار است که به بیان ساده و قابل فهم برای کودکان نوشته شده است.
یادآور می‌شود، اجرای طرح «پائیزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتری است...» از دوم آذرماه آغاز شده و از بین ۸۲۶ کتابفروشی فعال در این طرح ۶۳۱ کتابفروشی از مراکز استان‌ها و ۱۹۵ کتابفروشی‌ از شهرستان‌ها عضو طرح شده‌اند و علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند از دوم آذرماه با همراه داشتن کارت ملی به مدت ۲۰ روز در مراکز استان‌ها و تا ۳۰ روز در شهرستان‌ها به کتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنند.
captcha