توجه به حرکت در صراط مستقیم؛ میراث استاد چایچیان
کد خبر: 3668534
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
مرندی:

توجه به حرکت در صراط مستقیم؛ میراث استاد چایچیان

گروه ادب: یکی از خویشاوندان استاد چایچیان در مراسم تشییع پیکر وی تصریح کرد: وی بسیار متدین، متقی و ولایتمدار بود و توجه به حرکت در صراط مستقیم میراثی بود که برای فرزندان خود بر جا گذاشت.

علیرضا مرندی، یکی از خویشاوندان استاد حبیب‌الله چایچیان در این مراسم که ساعتی پیش برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ با اشاره به تقوا و تدین این شاعر آئینی کشورمان اظهار کرد: مدت زمان 52 سال است که ایشان را می‌شناختم. تخلص ایشان در زمینه شعر،‌ حسان بود و همیشه درباره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و موضوعات مذهبی شعر می‌سرود.

وی با اشاره به اینکه باجناق این استاد فقید بود، افزود: وی بسیار متدین و ولایت‌مدار و از جمله شیفتگان و فداییان اهل بیت(ع) بود و همین موضوع سبب شد که همه اشعارش نیز درباره این خاندان باشد. اشعار وی یک ملت را تحت تاثیر خود قرار داد.

مرندی با بیان اینکه هر چه درباره ویژگی‌های انسانی این شاعر بگوید اندک است، گفت: پسر ایشان، همسر دخترم است و همان روندی را که استاد در زندگی خویش و صراط مستقیم پیش گرفته بود، در تربیت فرزندانش نیز به کار بست و می‌توان این خصلت‌ها را در وجود فرزندان آن مرحوم نیز مشاهده کرد.

captcha