اجرای 667 طرح موضوعی و منطقه‌ای در زمینه مبارزه با موادمخدر در لرستان
کد خبر: 3669240
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
مهدیان‌نسب خبرداد:

اجرای 667 طرح موضوعی و منطقه‌ای در زمینه مبارزه با موادمخدر در لرستان

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی لرستان از افزایش 20 درصدی کشفیات موادمخدر در لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: رویکرد جمع‌آوری خرده‌فروشان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته که در این راستا ۶۶۷ طرح موضوعی و منطقه‌ای در رابطه با موادمخدر و دستگیری خرده‌فروشان اجرا شده و معتادان متجاهر دستگیر شده به ماده ۱۶ و ۱۵ آسیب‌های اجتماعی منتقل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان ،محمد مهدیان‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان امروز یک‌شنبه، دوازدهم آذرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، با اشاره به این‌که در طول هشت ماهه ابتدای سال‌جاری بالغ‌بر سه تن و ۲۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: این میزان کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ هزار نفر قاچاقچی، تولید و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شده و ۵۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است، تصریح کرد: ۶۵ هزار و ۵۲۳ عدد قرص غیرمجاز روانگردان کشف شده و ۱۵۳ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف شده است.
مهدیاننسب با تأکید بر این‌که رویکرد جمع‌آوری خرده‌فروشان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است، عنوان کرد: تاکنون ۳۲ دستگاه موتورسیکلت در رابطه با حمل و توزیع موادمخدر توقیف شده است.
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به پایین بودن سطح سواد افراد معتاد در استان نسبت به جمعیت، گفت: ۶۶۷ طرح موضوعی و منطقه‌ای در رابطه با موادمخدر و دستگیری خرده‌فروشان اجرا شده و معتادان متجاهر دستگیر شده به ماده ۱۶ و ۱۵ آسیب‌های اجتماعی منتقل شده‌اند.
وی با بیان این‌که تور پلیس برای دستگیری مجرمان گسترده است، تصریح کرد: ما با برپایی ایست و بازرسی‌های متعدد و کنترل شدید محورهای استان عرصه را بر مجرمان تنگ کرده‌ایم.

captcha