دوازدهمین نمایشگاه قرآن کرمان در بهمن‌ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3684131
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴

دوازدهمین نمایشگاه قرآن کرمان در بهمن‌ماه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دوازدهمین نمایشگاه قرآن استان کرمان ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه در محل حسینیه ثارالله کرمان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 1 بهمن در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان در بهمن ماه جاری گفت: هفته قرآن در گستره استانی برگزار می‌شود و جامعه قرآنی استان دو هفته به صورت ویژه به این حوزه معطوف هستند.
وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ‌ و هنر با قرآن و خلق آثار هنری در این حیطه به صورت ویژه در نمایشگاه قرآن پیوند می‌خورد، افزود: نمایشگاه قرآن و هفته قرآن و عترت با مشارکت همه اعضای شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان برگزار می‌شود.
علیزاده با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت از ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه تصریح کرد: ۳۵ برنامه ویژه هفته قرآن و عترت در ۱۱ شهرستان طی ۱۶ جشنواره در استان کرمان دنبال می‌شود، کارگاه‌های خلق اثر نیز در طی نمایشگاه داریم و گردهمایی هنرمندان و غرفه‌های ویژه آن‌ها نمایانگر تفاوت نمایشگاه امسال است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: ویژگی امسال نمایشگاه قرآن، واگذاری اجرایی آن به اتحادیه مؤسسه‌ها و تشکل‌های قرآنی است، علاوه بر این مبحث مرتبط با عترت نیز امسال پررنگ دیده شده و مؤسسه‌های فرهنگ و قرآن استان را چشمگیر و با برنامه ویژه داریم.
وی تأکید کرد: افتتاح نمایشگاه قرآن استان کرمان روز ۱۰ بهمن ماه در محل حسینیه ثارالله است و علاوه بر بخش نمایشگاهی، مبحث عرضه محصولات قرآنی و فرهنگی را داریم و در کنار آن ۲۰ محفل قرآنی در ایام برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود.

captcha