توزیع ۵ هزار سبد کالا بین نیازمندان ملایر
کد خبر: 3684270
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

توزیع ۵ هزار سبد کالا بین نیازمندان ملایر

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع ۵ هزار سبد کالا بین نیازمندان شهرستان ملایر در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت‌الاسلام محمد کاروند با اشاره به اجرای ویژه برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» طی ایام دهه فجر، اظهار کرد: این برنامه در شهرستان‌ها توسط ادارات اوقاف و امور خیریه و مشارکت نهادهای عضو این کمیته در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
وی از توزیع سبد کالایی به نیازمندان براساس نیات واقفین طی ایام دهه فجر خبر داد و افزود: تنها در شهرستان ملایر ۵ هزار سبد کالایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به طرح مداوا و کمک به بیماران صعب‌العلاج در ایام دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: در روستاهای مناطق محروم شهرستان‌های همدن، ملایر، اسدآباد و کبودراهنگ نیز اکیپ پزشکی به درمان بیماران نیازمند خواهد پرداخت.
وی با اشاره به اینکه مساعدت مالی نیز به بیماران صعب العلاج انجام خواهد شد، گفت: تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی طی ایام دهه فجر مورد توجه است.
کاروند برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه، اعزام مبلغان دینی به مساجد، تجلیل از خانواده معظم شهدا و... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر دانست.
وی عنوان کرد: سخنرانی‌هایی با محوریت بصیرت‌افزایی، استکبارستیزی، اهمیت ولایت فقیه و نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم در مساجد و بقاع متبرکه در دستور کار است.

captcha