برپایی 12 محفل قرآنی در ایام دهه فجر در استان کرمانشاه
کد خبر: 3684381
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

برپایی 12 محفل قرآنی در ایام دهه فجر در استان کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از اجرای 12 محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در شهرستان‌های استان خبر داد.

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متعددی توسط اداره امور قرآنی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی به برگزاری یک محفل انس شاخص در شهر کرمانشاه در این ایام اشاره کرد و افزود: این مراسم در یکی از مساجد شاخص شهر کرمانشاه برپا خواهد شد.
کرمی اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر 12 محفل قرآنی با همکاری مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآن روستایی و اداره امور قرآنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: قدردانی از انقلاب وظیفه و تکلیفی است که بر همگان واجب است و ایام دهه فجر فرصتی برای معرفی ابعاد مختلف این انقلاب بزرگ به عموم مردم است.
وی افزود: در ایام دهه فجر وظیفه داریم تا با برگزاری برنامه‌های مناسب و مربوط به این ایام عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بازگو کنیم تا به عظمت و عملکرد انقلاب اسلامی پی‌ببرند.
کرمی برگزاری محافل انس با قرآن را گامی بلند در مسیر اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و گفت: جامعه ایران از نظر فرهنگی مورد تهاجم همه جانبه دشمنان قرار گرفته است و جامعه قرآنی می‌تواند با برگزاری برنامه‌هایی از این دست برای هدایت نسل امروز و نسل جوان که از سرمایه‌های مهم کشور به شمار می‌روند گام‌هایی مؤثر بردارد.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان محوریت برگزاری برنامه‌های اداره امور قرآنی در ایام دهه فجر را مساجد دانست و اظهار کرد: مساجد در حفظ انسجام دینی و رواج فرهنگ اسلامی و مذهبی در بین نسل جوان در تمامی اقشار جامعه مسئولیتی خطیر برعهده دارند.

captcha