ذات رسانه در شجاعت و شهامت معنا می‌شود
کد خبر: 3685247
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
ضرغامی:

ذات رسانه در شجاعت و شهامت معنا می‌شود

گروه سیاسی: عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه ذات رسانه در شجاعت و شهامت معنا می‌شود، گفت: برخی از رسانه برای دریافت بودجه کار انجام می‌هند و ارزشی برای کار قائل نیستند اما رسانه کارمندی و نگاه آقازادگی به رسانه نباید جای رسانه تکلیف‌مدار را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی کشور در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن وحدت برگزار شد، گفت: ذات رسانه در شجاعت و شهامت معنا می‌شود.
وی با بیان اینکه برخی رسانه برای دریافت بودجه کار انجام می‌دهند و برای کار ارزش قائل نیستند، افزود: رسانه کارمندی و نگاه آقازادگی به رسانه نباید جای رسانه تکلیف‌مدار را بگیرد.
ضرغامی تصریح کرد: وظیفه اصحاب رسانه در انتقال پیام به‌صورت شیوا، صریح و با شجاعت است.
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور به رسالت رسانه اشاره و عنوان کرد: رسالت رسانه این است که با رویحه کار و آماده‌سازی کارها را پیش برد.
وی درادامه به قدرت فضای مجازی نیز اشاره و افزود: وظیفه ملی و انقلابی فعالان عرصه رسانه، بسته‌بندی حرفه‌ای و کارآمد از تمدن اسلامی در فضای مجازی است.
ضرغامی کار اصلی رسانه را مسأله‌یابی دانست و گفت: اصحاب رسانه تا شجاعت و صداقت نداشته نداشته باشند نمی‌تواند اینگونه عمل کنند.
تغییر مفهوم قدرت
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور اظهار کرد: فضای مجازی می‌تواند تحقق یک وعده باشد و نگاه در این راستا باید انقلابی باشد.
وی به تغییر مفهوم قدرت اشاره کرد و افزود: مفهوم قدرت تغییر کرده و قدرت در فضای مجازی است.

captcha