محفلی قرآنی با حضور خانواده شهدا + عکس
کد خبر: 3685280
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

محفلی قرآنی با حضور خانواده شهدا + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) با حضور خانواده شهدا،‌ بسیجیان،‌ اساتید و فعالان قرآنی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مشهد برگزار شد.

محفل

بنابر این گزارش،‌ در بخشی از این مراسم رضا عابدین‌زاده، حافظ بین‌المللی قرآن، ملقب به کامپیوتر قرآن به چند سوال حاضران در زمینه حفظ به صورت بخشی از آیه، کلمه و معنا با بیان آدرس دقیق آن، پاسخ داد.

محفل

همچنین در بخش دیگری از این محفل قرآنی که اجرای آن را مجیدسعید افخم‌الشعراء، قاری مشهدی عهده دار بود و وی همچنین به ابتهال‌خوانی پرداخت، حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی قرآن،‌ سعید بیژنی، مسعود بیژنی و سید محمدمهدی مشرف، قاریان مشهدی با تلاوت آیاتی از کلام وحی حاضران به فیض معنوی رساندند.

محفل

گفتنی است، این مراسم بدلیل كمبود فعالیت‌های قرآنی در محله رودکی از سوی بسیجیان منطقه برگزار شد که مردم، فعالان فرهنگی و قرآنی نیز استقبال خوبی داشتند و قرار است این فعالیت‌ها با برگزاری مراسمات قرآنی بیشتر توسعه پیدا کند.

محفل

یادآور می شود، در این مراسم قرآنی و معنوی که به همت پایگاه مقاومت بسیج مهدیه حوزه ۴ حضرت فاطمه(س) و پایگاه بسیج شهید رجایی حوزه ۴ عمار برگزار شد،‌ پدر شهیدان محمود سالاری، ذبیح فاطمی و چند خانواده شهدای مدافع حرم و مسئولان حوزه ۴ عمار حضور داشتند.

محفل

محفل

 محفل

ابراهیم الهی

captcha