انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه قرآنی سمنان با اداره‌کل تبلیغات اسلامی
کد خبر: 3685395
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه قرآنی سمنان با اداره‌کل تبلیغات اسلامی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه قرآنی سمنان با اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان با ارائه ویژه‌برنامه‌های دهه فجر منعقد شد.

 انعقاد تفاهم نامه همکاری اتحادیه قرآنی سمنان با اداره کل تبلیغات

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تفاهم‌نامه جدیدی بین اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) استان سمنان با موضوع جشنواره قرآنی کودک و نوجوان منعقد شد.
در آستانه فرارسیدن ایام دهه فجر، در راستای واگذاری اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی به تشکل های مردمی، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان به اتحادیه قرآنی واگذار شده است.
برخی از مفاد این تفاهم‌نامه شامل برگزاری جشنواره برای شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان بوده که مبلغ اعتبار آن به ازای هر شهرستان مشخص شده است و همچنین استفاده از ظرفیت تمامی مؤسسات قرانی و نیز خانه‌های قرآن و عترت شهری و روستایی سه شهرستان یاد شده و اجرای دستورالعمل طرح تناسب با مبلغ اعتبار، تبلیغات و بنر جشنواره و... است.
گفتنی است، دعوت رسمی از مدیران تمامی تشکل‌های قرآنی سه شهرستان به منظور اطلاع‌رسانی و ثبت نام و شرکت قرآن‌آموزان در جشنواره، ادرارت تبلیغات اسلامی، ناظران برگزاری جشنواره و .. از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود.

captcha