جلسه آموزش حفظ و قرائت قرآن احمد دباغ در قم برپا شد
کد خبر: 3685760
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
به همت مؤسسه کریمه؛

جلسه آموزش حفظ و قرائت قرآن احمد دباغ در قم برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بیست و نهمین جلسه آموزش حفظ و قرائت قرآن حافظ روشندل کشورمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست و نهمین جلسه آموزش حفظ، قرائت و مفاهیم با تلاوت و تدریس حافظ بین‌المللی و روشندل کشورمان احمد دباغ در شهر مقدس قم مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
در این جلسه که با تازه‌ترین تلاوت احمد دباغ از آیات 285 تا 286 سوره مبارکه بقره و سوره مبارکه رعد از آیات 35 تا 42 همراه بود مفاهیم کاربردی قرآن از سوره مبارکه حجرات که از سوره‌هایی با مضامین اخلاقی در قرآن است، ارائه شد.
طی این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) استان قم در خصوص افرادی که ادغای ایمان می‌کنند، مطالبی بیان کرد و گفت: بنا بر فرمایش قرآن باید این ایمان، ایمان حقیقی و واقعی باشد چنانکه در آیه 14 سوره حجرات می‌خوانیم « قُل لَّمْ تُؤْمِنُواْ وَلَكِن قُولُواْ أَسْلَمْنَا...».
وی ادامه داد: هنگامی مؤمنان واقعی می‌شویم که التزام عملی به آیات قرآن داشته باشیم و از لغزش، گناه، معصیت و استهزا و سوءظن و غیبت دور باشیم و نباید جایگاه دیگران را تخریب و تضعیف کنیم و اگر اینگونه عمل کنیم مؤمن واقعی از لحاظ قرآن نیسیتم.
یادآور می‌شود، میهمان ویژه این محفل نورانی نیز حسین عالمی، حافظ کل و سیدمحمد فروغی، قاری ممتاز از کشور افغانستان بودند.
جدیدترین تلاوت ترتیل احمد دباغ، قاری و حافظ روشندل کشورمان، از آیات 285 تا 286 سوره مبارکه بقره و سوره مبارکه رعد از آیات 35 تا 42

کد
captcha