افتتاح دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمان
کد خبر: 3686944
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

افتتاح دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمان

گروه فعالیت‌های قرآن: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 10 بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و فعالان قرآنی در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: برگزاری رویدادهای قرآنی و برنامه‌های این حوزه با هدف اصلی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و معارف الهی صورت می‌گیرد تا هرچه بیشتر بتوانیم، زندگی را به سبک قرآنی و ائمه اطهار(ع) نزدیک‌تر کنیم.
وی افزود: برنامه‌های متعددی متناسب با دهه فجر و ایام فاطمیه تدارک دیده شده است که با مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی و کمیته قرآن و عترت استان برگزار می‌شوند.
علیزاده بیان کرد: همزمان با افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت در مرکز استان کرمان، دومین هفته قرآن و عترت استان نیز آغاز به کار می‌کند که بیش از 16 جشنواره و سوگواره در سطح 10 شهرستان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به آغاز رسمی برنامه‌های هفته قرآن و عترت تصریح کرد: 16 بهمن ماه اختتامیه هفته قرآن و عترت را همراه با اختتامیه نمایشگاه قرآن برگزار می‌کنیم.
وی افزود: با بررسی که در نقاط قوت و ضعف دوره‌های قبلی نمایشگاه قرآن استان صورت گرفت، سعی شد تا امسال از نظر کیفی شاهد جایگاه بهتری باشیم و این نمایشگاه محل تعامل مردم و مؤسسه‌های فعالیت‌های قرآنی باشد.

captcha