تفکر براندازی نظام اسلامی همچنان باقی است
کد خبر: 3687075
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
عزیزی:

تفکر براندازی نظام اسلامی همچنان باقی است

گروه سیاسی: فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: امروز فکر براندازی نظام اسلامی مانند دوران جنگ تحمیلی همچنان باقی است و دشمنان اگر کاری نکرده‌اند، حتما نتوانسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، در اولین یادواره ۱۲ شهید نیروی انتظامی استان، که شامگاه ۱۰ بهمن در مسجد القائم محلات برگزار شد گفت: برگزاری یادواره شهدا از بزرگترین مولفه‌ها در مقابله با هجمه‌های دشمنان برای جوانان و نسل‌های بعد از شهدا است.
وی ادامه داد: در زمان جنگ، جوانان در معرض خطر تیر و گلوله بودند و ما نیز برای محافظت از آنها سنگر می‌زدیم، امروز نیز جوانان ما به طرق دیگر مورد حمله دشمنان هستند و مقابله با این مسأله به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی است. ما بایستی راهبردهایی برای جوانان داشته باشیم و روی بنیه اعتقادی آنها کار کنیم.
سردار عزیزی گفت: خون شهدا جامعه را بیمه کرده اما این دلیل نمی‌شود که جامعه را رها کنیم، باید با آشنا کردن جوانان و نوجوانان با ظرفیت‌های خوبی که در کشور وجود دارد روحیه نشاط و امید را افزایش دهیم. اگر دیدیم کسی در راه انقلاب سست شده و می‌خواهد از قطار انقلاب پیاده شود، باید با اخلاق حسنه مانع دوری از انقلاب شویم.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: مردم در خیلی از عرصه‌ها از مسئولان جلوتر هستند. در اغتشاشات اخیر این مردم بودند که به صورت خودجوش در مخالفت با اغتشاشگران پیش دستی کردند، امروز فکر براندازی نظام اسلامی مانند دوران جنگ تحمیلی همچنان باقی است و دشمنان اگر کاری نکرده‌اند، حتما نتوانسته‌اند.
سردار عزیزی تصریح کرد: متأسفانه برخی در جناح‌های سیاسی مختلف برای به دست آوردن قدرت، ضعف‌های کشور و خیلی از مسائلی که باعث ناامیدی در جامعه می‌شود را در تریبون‌های عمومی مطرح می‌کنند و باعث تهییح نوجوانی می‌شوند که هنوز قدرت درک و تحلیل درستی از مسائل ندارد جای گفتن مشکلات در اتاق‌های فکر است نه تریبون عمومی.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به دستگیری عوامل اغتشاش در استان تشریح کرد: برخی در جامعه چه در حوزه عملکرد و چه در حوزه اندیشه، دچار ضعف هستند و ما با تحقیق می‌فهمیم که این افراد در بخش‌های مختلفی دچار حقارت بوده‌اند و همین حقارت باعث ایجاد ناهنجاری در جامعه شده است. خوشبختانه در استان مرکزی آمار کسانی که به عنوان مجرم شناخته می‌شوند فقط یک درصد کل جمعیت استان است این یعنی اکثریت مردم، قانون را رعایت و امنیت خود را می‌سازند و نیروی انتظامی فقط حافظ این امنیت است.

captcha