سنگ اندازی سیاسی ظلم به انقلاب است
کد خبر: 3687557
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
حجت‌الاسلام ربانی:

سنگ اندازی سیاسی ظلم به انقلاب است

گروه سیاسی: امام جمعه محلات با اشاره به ضعف مواجهه با القائات رسانه‌های بیگانه گفت: بخشی از این ضعف به کشمکش‌های سیاسی بر می‌گردد. برخی جناح‌ها به طور ملموس برای جلو زدن از رقیبان‌شان سنگ اندازی می‌کنند این رفتارها مانع پیشرفت کشور و ظلم به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امروز ۱۲ بهمن ماه، به مناسبت آغاز دهه فجر، مسئولین شهرستان محلات، با حجت‌الاسلام مهدی ربانی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
حجت‌الاسلام مهدی ربانی در این دیدار اظهار کرد: دشمنان ما با وجود پیشرفت‌ها و دستاورهای چشمگیر انقلاب درصددهستند به جوانان ما القا کنند که این انقلاب دستاوردی نداشته است.
وی افزود: وسیله این القائات نیز رسانه‌های خارجی هستند جوانان ما از واقعیات خبر ندارند و رسانه‌های خارجی نیز مقایسه درستی نسبت به قبل و بعد از انقلاب انجام نمی‌دهند درواقع در این رسانه‌ها، واقعیت جایگاهی ندارد.
حجت‌الاسلام ربانی گفت: اوایل انقلاب ما به تنهایی در برابر استکبار ایستادیم و امروز هم بر آن پا فشاری می‌کنیم. دستاورهای ما هم معنوی و هم مادی است.
وی ادامه داد: ما در اوج عناد و تحریم دشمنان که بدون دلیل و فقط با بهانه‌های واهی انجام شد توانستیم پیشرفت‌های زیادی داشته باشیم کنیم، در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان ضعیف عمل کردیم و دشمن توانسته با هجوم رسانه‌ای، القائات خود را روی جوانان ما اجرایی کند.
امام جمعه محلات تاکید کرد: بخشی از این ضعف به کشمکش‌های سیاسی بر می‌گردد. برخی جناح‌ها به طور ملموس برای جلو زدن از رقیبان‌شان سنگ اندازی می‌کنند این رفتارها مانع پیشرفت کشور و ظلم به نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام ربانی در پایان گفت: برخی مسئولین راهبردها و برنامه‌ریزی‌های کشور را جدی نمی‌گیرند این ظلم در حق انقلاب است مسئولین باید با نشان دادن ظرفیت‌ها به جوانان، روحیه نشاط و امید را در جامعه ایجاد کنند.

captcha