جشنواره ملی آیات در حوزه قرآنی سال آینده در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3689368
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳
علیزاده:

جشنواره ملی آیات در حوزه قرآنی سال آینده در کرمان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به تسریع در روند بیمه فعالان قرآنی و اینکه در حال حاضر 530 نفر فعال قرآنی در استان کرمان بیمه هستند، تأکید کرد: جشنواره ملی آیات در حوزه قرآنی سال آینده در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدعلیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 17 بهمن در مراسم اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت و دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان با اشاره به برپایی دومین هفته قرآن و عترت در 11 شهرستان کرمان با مشارکت 20 دستگاه اجرایی گفت: از دستاوردهای مهم هفته قرآن و عترت می‌توان به کشف استعدادهای جدید در حوزه قرآن و عترت نام برد.
وی افزود: جشنواره‌های مختلف هفته قرآن و عترت به سطح شهرستان‌ها برده شد و بیش از 3 هزار اثر قرآنی در سطح استان کرمان تولید شد.
علیزاده اظهارکرد: شاهد برگزاری برنامه‌های مشترکی بین اهل تسنن و تشیع در مناطق شرقی استان کرمان بودیم که از آن می‌توان به عنوان دیگر دستاورد مهم دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان نام برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به تسریع در روند بیمه فعالان قرآنی و اینکه در حال حاضر 530 نفر فعال قرآنی در استان کرمان بیمه هستند، تأکید کرد: جشنواره ملی آیات در حوزه قرآنی سال آینده در کرمان برگزار می‌شود.

captcha