بی‌حجابی در ملأعام قانون شکنی است نه اعتراض
کد خبر: 3696061
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
ربانی:

بی‌حجابی در ملأعام قانون شکنی است نه اعتراض

گروه سیاسی-امام جمعه محلات گفت: جای تأسف دارد که برخی از مسئولان می‌خواهند به بهانه حقوق شهروندی بی‌بند و باری را ترویج کنند کسی که از هنجار شکنان جامعه با عنوان حقوق شهروندی یاد می‌کند حقوق جمعیت کثیر متدین را نمی‌بیند بی‌حجابی در ملأعام قانون شکنی است نه اعتراض.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجتالاسلام مهدی ربانی، امام جمعه محلات، در خطبه‌های نماز جمعه امروز، 11 اسفندماه، با اشاره به عوامل تفرقه اظهار کرد: فراموش کردن بخشی از دین باعث تفرقه در دین می‌شود بخش بخش کردن دین و ایجاد فرقه‌های مختلف یکی از عوامل تفرقه در دین است.
وی افزود: افرادی که حقایق و دستورات الهی را کتمان می‌کنند مورد لعنت خدا و فرشتگان قرار می‌گیرند. افرادی که سعی در خوراندن مطالب من درآوردی به جامعه دارند از بدعت کارانند.
حجت‌الاسلام ربانی تصریح کرد: شیطان با القائات خود باعث شکل گیری گروه‌های مختلفی می‌شود که این گروه‌ها مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و تفرقه به وجود می‌آید. یکی دیگر از عوامل تفرقه هوای نفسانی است همانطور که سامری، گوساله را برای پرستش ساخت.
وی ادامه داد: گرایش به دنیا و فراموشی آخرت، نژاد پرستی و خود برتربینی، تعصب جاهلی، جانب داری کورکورانه و تبعیض و بی عدالتی از عوامل دیگر تفرقه در جامعه است.
حجت‌الاسلام ربانی تاکید کرد: زنان ایرانی به خوبی توانسته‌اند در امنیت سرزمینی و اجتماعی نقش مؤثر ایفا کنند. در دوران جنگ زنان ما با استقامت و پایداری در پشت جبهه‌ها به رزمندگان کمک می‌کردند. بخشی از امنیت اجتماعی به امنیت اخلاقی بر می‌گردد زنان ما با عفت و حجاب خود در تحقق امنیت اخلاقی نقش بسزایی دارند و باید این جایگاه را تکریم کنیم.
امام جمعه محلات گفت: جای تأسف دارد که برخی از مسئولان می‌خواهند به بهانه حقوق شهروندی بی‌بند و باری را ترویج کنند کسی که از هنجار شکنان جامعه با عنوان حقوق شهروندی یاد می‌کند حقوق جمعیت کثیر متدین را نمی‌بیند. بی حجابی در ملأعام قانون شکنی است نه اعتراض.
وی در پایان گفت: متأسفانه هر کجا ظلم به اسلام و نظام اسلامی می‌شود عده‌ای به بهانه حقوق شهروندی طرف ظالم را می‌گیرند که جای تأسف دارد./انتهای پیام

captcha