اوقاف به تعهدات خود در ایجاد جاده امام‌زاده محمد بن حسن(ع) عمل کند
کد خبر: 3703259
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

اوقاف به تعهدات خود در ایجاد جاده امام‌زاده محمد بن حسن(ع) عمل کند

گروه اجتماعی - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به کوتاهی مسئولان در ایجاد جاده دسترسی امام‌زاده محمد بن حسن(ع) الیگودرز اشاره و اظهارکرد: اداره اوقاف و امور خیریه به تعهدات خود در ایجاد جاده امام‌زاده محمد بن حسن(ع) عمل کند.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، امروز پنج‌شنبه، ۱۶ فروردین در اولین جلسه شورای اداری استان لرستان در سال‌جاری که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهارکرد: طبق قانون دستگاه‌ها باید گزارش‌ها و عملکردها را در مقاطع سه ماهه به نمایندگان ارائه دهند این در حالی‌است که عملکرد برخی مدیران قابل دفاع نیست.
وی به برخی مشکلاتی که در دیدارهای عمومی توسط مردم مطرح می‌شود اشاره و تصریح کرد: در حوزه کشاورزی، احداث کانال‌های انتقال آب درخواست اکثریت کشاورزان است کمااینکه لایروبی قنات‌ها خواسته دیگر افکار عمومی است.
خدابخشی گفت: مشکلات منابع طبیعی با مردم در خصوص برخی زمین‌های کشاورزی باید مدیریت شود، برخی زمین‌ها که از زمان اجداد کشاورزان تاکنون کشت شده اکنون توسط منابع طبیعی سند خورده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بر افزایش آگاهی‌بخشی کشاورزان تاکید و افزود: در حوزه آب افزایش سطح زیر کشت اراضی آبی مهم است، کمااینکه مطالبات مردم در سد خان‌آباد پرداخت نشده است و ۱۴۱ روستا در الیگودرز مشکل آب شرب دارند.
وی با بیان این‌که از اداره‌کل راه و شهرسازی برنامه زمان‌بندی می‌خواهیم، اظهارکرد: یک کیلومتر جاده بیمارستان الیگودرز با دو مرتبه حضور مدیرکل راه و شهرسازی هنوز اسفالت نشده است.
خدابخشی به عدم پوشش دیجیتال صدا و سیما در برخی مناطق الیگودرز اشاره و با بیان این‌که مگر مناطق زز و ماهرو جز مردم جمهوری اسلامی ایران نیستند، اظهارکرد: این مناطق هنوز پوشش شبکه دیجیتال ندارند، لذا سهم مردم از پوشش دیجیتال شبکه‌های صدا و سیما افزایش پیدا کند.

عدم پوشش دیجیتال صدا و سیما موجب گرایش مردم به ماهواره می‌شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عدم پوشش دیجیتال شبکه‌های صدا و سیما موجب گرایش مردم به ماهواره می‌شود، ادامه داد: توجه به افکار عمومی در غزل و نصب‌ها توجه شود.
وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه به تعهدات خود در جاده امام‌زاده حسن(ع) عمل کند.
خدابخشی با بیان این‌که تمام مشکلات در کشور قابل حل است، اضافه کرد: ما نیازمند نظام برنامه‌ریزی جامع هستیم، این در حالی‌است که مدیران جهادی راه‌گشای حل مشکلات هستند و مدیران کراواتی نمی‌توانند مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۵
0
0
با توجہ بہ اینکہ اسفالت و جادہ سازی بہ عہدہ بنیاد مسکن و ادارہ راہ می باشد اینجا جای تعجب است کہ ادارہ اوقاف ناظر موقوفات است اسفالت و جادہ سازی بہ وظایف اوقاف اضافہ شدہ کہ این نمایندہ از شرح وظایف ادارات تابعہ بی اطلاع است
captcha