محفل قرآنی گران قیمت جذب مخاطب نمی‌کند
کد خبر: 3703599
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

محفل قرآنی گران قیمت جذب مخاطب نمی‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش بیان کرد: بنده مخالف برگزاری مجامع و محافل قرآنی با حضور قاریان با هزینه‌های گزاف به بهانه جذب مخاطب بیشتر هستم این محافل خروجی مناسبی ندارد درحالیکه فضای مجازی یکی از ابزارهای تبلیغاتی جذب مخاطب است و تاثیرگذاری مناسبی هم دارد.

حاجیه حیدری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با تأکید بر اینکه جذابیت کلاس‌های قرآن بستگی به نیاز و خواسته‌های مخاطبین و قرآن‌آموزان دارد گفت: هرچه انتخاب موضوعات تدریس و کیفیت ارائه مطلب توسط استاد کاربردی‌تر باشد، کلاس قرآن نیز جذابیت بیشتری خواهد داشت.
وی ادامه داد: نمی‌توان ادعا کرد که جلسات قرآنی جذابیت لازم را ندارند، قرآن دریای علم است هر چند در شناخت و ارائه آن دچار نقص هستیم.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش بیان کرد: بنده مخالف برگزاری مجامع و محافل قرآنی با حضور قاریان با هزینه‌های گزاف به بهانه جذب مخاطب بیشتر هستم این محافل خروجی مناسبی ندارد درحالیکه فضای مجازی یکی از ابزارهای تبلیغاتی جذب مخاطب است و تاثیرگذاری مناسبی هم دارد.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش گفت: جذب مردم برای حضور در جلسات قرآنی بستگی به کیفی سازی برنامه‌ها دارد. تجارب مخاطبین از محافل کم کیفیت این نکته را در ذهن تلقین می‌کند که محافل آتی و دیگران نیز کیفیت خوبی ندارند و همین امر باعث ریزش مخاطب می‌شود اما در مجموع می‌توان گفت به طور متوسط میزان جذب مردم به محافل قرآنی بد نیست .
حیدری بیان کرد: برای جذب حداکثری مردم به محافل نیاز به فرهنگ سازی داریم و این امر صرفاً بر عهده مؤسسات قرآنی نیست بلکه نهادهای دولتی و متولیان امور قرآنی موظفند در این زمینه همکاری کنند.
انتهای پیام

 

captcha