مسابقات بین‌المللی نقطه عطف ترویج قرآن است
کد خبر: 3706209
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
عابد:

مسابقات بین‌المللی نقطه عطف ترویج قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی- قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حضور قاریان و حافظان بین‌المللی در شهرهای مختلف ایران نقطه عطفی برای استقبال هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان و گرایش به سمت مبانی قرآنی است.

عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: این مسابقات از پنجشنبه، 30فروردین آغاز و تا چهارشنبه، 5اردیبهشت ادامه دارد.
وی اظهار کرد: 258 قاری و حافظ از 4قاره آفریقا، آسیا، آمریکا و اروپا از 84 کشور جهان در این دوره از مسابقات بین‌المللی شرکت دارند. یکی از افتخارات ما این است که بزرگترین رویداد قرآنی جهان را در کشور برگزار می‌کنیم.

عابد ادامه داد: سال‌های گذشته مسابقات در بخش‌های طلاب، روشندلان، دانشجویان، آقایان و بانوان با هم برگزار می‌شد، اما امسال مسابقات بخش طلاب در قم، دانشجویان در مشهد، روشندلان، آقایان و بانوان نیز در تهران برگزار می‌شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: حضور قاریان و حافظان بین‌المللی در شهرهای مختلف ایران نقطه عطفی برای استقبال هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان و گرایش به سمت مبانی قرآنی است. حضور قاریان و حافظان بین‌المللی فرصت مغتنمی است که خانواده‌ها می‌توانند از آن برای ایجاد انگیزه در فرزندان استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha