برگزاری اولین دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی طلاب در استان مرکزی
کد خبر: 3709080
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

برگزاری اولین دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی طلاب در استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس آموزش دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری اولین دوره تربیت معلم روخوانی و روان خوانی ویژه طلاب حوزه علمیه شهرستان‌های شازند، اراک، محلات، دلیجان و خمین خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اولین دوره تربیت معلم روخوانی و روان خوانی ویژه طلاب حوزه علمیه شهرستان‌های شازند، اراک، محلات و دلیجان، خمین در حال برگزاری است.
لیلا رمضانی، کارشناس آموزش دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این باره گفت: برای اولین بار در استان، چهار دوره آموزشی در شهرستان‌های محلات و دلیجان مشترکاً یک دوره، شازند، خمین و اراک در حال برگزاری است، برای هریک از دوره‌ها مجاز به ثبت‌نام فقط 26متقاضی بودیم.
وی تصریح کرد: در دو شهرستان اراک و شازند دوره‌های تربیت معلم ویژه طلاب طرح هجرت، روحانیون مستقر و ائمه جماعات از اوایل بهمن سال 96 هفته‌ای دو روز در حال برگزاری است، اما دوره‌های خمین، محلات و دلیجان از هفته آخر فروردین سال جاری آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه دارد.
رمضانی اظهار کرد: مهدی خان آبادی، محمد باقری و سبحانی اساتید این دوره هستند. پس از اتمام دوره آزمون برگزار و با کسب امتیاز لازم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور گواهی نامه اعطا می‌شود.

انتهای پیام

captcha