برنامه رادیویی «سلام» از مسجد جمکران
کد خبر: 3710112
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

برنامه رادیویی «سلام» از مسجد جمکران

کانون خبرنگاران نبأ ــ رادیو معارف هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) اقدام به پخش زنده برنامه «سلام» از مسجد مقدس جمکران می‌کند.

برنامه رادیویی «سلام» از مسجد جمکران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی رادیو معارف حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین صفایی، مدیر گروه معارف، فقه و اندیشه رادیو معارف به‌مناسبت فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) از پخش برنامه «سلام» از امواج فضیلت و فطرت خبر داد.
صفایی عنوان کرد: این برنامه در دو روز به‌صورت زنده از مسجد مقدس جمکران به سمع شنوندگان این رسانه دینی خواهد رسید و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی از محققان مرکز تخصصی مهدویت در این برنامه هدف از برگزاری مراسم‌ها و فعالیت‌های مهدوی را بیان خواهد کرد.
مدیر گروه فقه و اندیشه نیز در ادامه افزود: این برنامه ۳۰ دقیقه‌ای به پرسش‌های مهدوی شنوندگان پاسخ می‌دهد و پخش حال‌ و‌ هوای جمکران و مدیحه‌سرایی از جمله بخش‌هایی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.
صفایی در خصوص عوامل و زمان پخش این برنامه بیان کرد: «سلام» به تهیه و سردبیری سیدروح‌الله شجاعی و اجرای رضا حبیبی سه‌شنبه، 11 اردیبهشت‌ ساعت 16 تا 17:30 و چهارشنبه، 12اردیبهشت‌ماه ساعت 18 تاغ 19 از امواج فضیلت و فطرت پخش می‌شود.
مینا احمدپور
انتهای پیام

captcha