بهره‌مندی 332 مددجوی دلیجانی از تسهیلات اشتغال و کارگشایی
کد خبر: 3710123
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

بهره‌مندی 332 مددجوی دلیجانی از تسهیلات اشتغال و کارگشایی

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد شهرستان دلیجان گفت: در سال گذشته 199 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، وام کارگشایی و 133 نفر تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی‌ اصغر نجفی، رئیس کمیته امداد شهرستان دلیجان با بیان اینکه توانمندی مددجویان در بخش‌های مختلف مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است، گفت: پرداخت تسهیلات کارآفرینی با هدف ایجاد اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت و کمک به رسیدن آن‌ها به استقلال مالی انجام می‌شود.
وی افزود: طی سال گذشته 199 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دلیجان وام کارگشایی و 133 نفر تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.
وی تصریح کرد: صندوق‌های کمیته امداد 10 درصد از اعتبارات امداد را تأمین می‌کنند و مابقی از کمک‌های مردمی در برگزاری جشن نیکوکاری، اطعام، جشن عاطفه‌ها، طرح اکرام ایتام و زکات و کمک خیران تأمین می‌شود.
نجفی افزود: سالانه 400 میلیون تومان از صدقات جمع‌آوری می‌شود که پس از جمع‌بندی به ‌منظور حل مشکلات مددجویان در سرفصل‌های مسکن، جهیزیه، اشتغال و درمان هزینه می‌شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک هزار و صد خانوار با جمعیت یک هزار 800 نفر تحت حمایت‌های کمیته امداد شهرستان دلیجان قرار دارند، مطرح کرد: در شهرستان دلیجان حدود 700 خیر ثابت و تعدادی نیز به‌ صورت فصلی و در مناسبت‌های مختلف به نیازمندان کمک می‌کنند.
انتهای پیام

captcha