اعلام آخرین برنامه‌های اتحادیه مدغم استان مرکزی
کد خبر: 3710414
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

اعلام آخرین برنامه‌های اتحادیه مدغم استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرعامل اتحادیه مدغم استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت ویژه مدیران مؤسسات قرآنی و آشنایی با امور بیمه و مالیات خبر داد.

پیمان عین القضاتی، مدیرعامل اتحادیه مدغم استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری دوره آموزشی مدیریت، ویژه مدیران مؤسسات قرآنی خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی 35 ساعته از 20 اردیبهشت‌ماه طی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته به همت اتحادیه مدغم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تلاش کردیم در این دوره از اساتید بومی استفاده کنیم گفت: اطلاع رسانی برگزاری این دوره آموزشی برای مدیران مؤسسات قرآنی طی ارسال دعوت نامه‌ در حال انجام است.
مدیرعامل اتحادیه مدغم استان مرکزی افزود: از دیگر برنامه‌های آتی اتحادیه، آشنایی مدیران مؤسسات با موضوع بیمه و امور مالی است با وجود اینکه مؤسسات قرآنی از پرداخت مالیات معاف هستند باید با اظهارنامه‌های مالیاتی و خوداظهاری آشنا شوند برای این دوره از کارشناسان بیمه دعوت خواهیم کرد.
عین القضاتی بیان کرد: درصدد هستیم جلسات اتحادیه مدغم به صورت ماهیانه در فرهنگسرای آیینه برگزار شود، پس از ثبت اتحادیه، بازدید از مؤسسات و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها از برنامه‌های مهم اتحادیه خواهد بود که امیدواریم با همکاری خبرگزاری ایکنا و دیگر اعضاء، اهداف محقق شود.
انتهای پیام

captcha