روحیه نقد در فضای دانشگاهی تقویت شود
کد خبر: 3710898
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
ایمانی مقدم:

روحیه نقد در فضای دانشگاهی تقویت شود

گروه اجتماعی- رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: دانشگاه‌ها باید محل بحث علمی و مستدل باشد و روحیه نقد دائماً در این فضا تقویت شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام ایمانی‌مقدم، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی، در مراسم اختتامیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، که امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد، گفت: دانشگاه‌ها باید محل بحث علمی و مستدل باشد و روحیه نقد دائماً در این فضا تقویت شود.
وی ادامه داد: نباید شاهد این باشیم که دانشجویان بازیچه گروه‌های مختلف قرار گیرند، بحث مناظره و کرسی‌های علمی در میان اساتید هم آغاز شده گرچه استان مرکزی در کشور جایگاه خوبی در این زمینه ندارد.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان افزود: برای نمونه در کشور 1000 کرسی علمی بین اساتید تشکیل شده که سهم استان مرکزی تنها 8 کرسی بوده است، ولی در تلاش هستیم استان جایگاه بهتری در این زمینه به دست آورد.
حجت‌الاسلام ایمانی مقدم در پایان از جهاد دانشگاهی به دلیل برگزاری منظم و خوب مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تقدیر کرد.
انتهای پیام

captcha