سطح مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی بسیار بالا بود
کد خبر: 3710913
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
سرپرستان تیم‌های برتر مناظرات؛

سطح مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی بسیار بالا بود

گروه اجتماعی- سرپرستان تیم‌های اول و دوم مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان مرکزی در حاشیه اختتامیه این مسابقات ضمن تأکید بر همکاری دانشگاه‌ها با تیم‌های شرکت کننده، سطح مسابقات را بسیار بالا توصیف کردند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، تیم نطق ناطق دانشگاه اراک، در مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران موفق به کسب مقام دوم شد که امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفت.
محدثه بیات، سرپرست تیم نطق ناطق دانشگاه اراک، درباره این دوره از مسابقات به ایکنا گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و در مرحله اول در مقابل تیم سوم دوره قبل قرار گرفتیم که روی روحیه تیم اثر منفی گذاشته بود اما این تیم را شکست دادیم.
وی افزود: در مسابقات مناظره مهم ترین مسئله، فن بیان است که ما در این امر بسیار قوی بودیم. درواقع تیم ما به تجربه تیم مقابل باخت و دوم شد چرا که آنها سه دوره متوالی شرکت کرده بودند و تجربه خوبی داشتند.
بیات همچنین با اظهار گلایه از فشردگی زمان برگزاری مسابقات ادامه داد: همیشه در مناظره‌ها مخالف حرف آخر را می‌زند و به نظر می‌رسد حرف‌های مخالف در ذهن شنونده بهتر می‌ماند و شاید این موضوع سبب شود تیم موافق ضرر کند.
محمد جواد پرهیزکار، سرپرست تیم شهید چمران دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر نیز که موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد به ایکنا گفت: سطح مسابقات امسال بسیار خوب بود به ویژه بخش داوری که از سال‌های گذشته قوی‌تر و بهتر عمل کرد.
وی با بیان اینکه برای سومین سال متوالی در این مسابقات شرکت می‌کنیم، از فشرده بودن زمان برگزاری مسابقات گلایه کرد و افزود: به واسطه کم بودن زمان برگزاری مناظره‌ها، فشار روانی زیادی روی تیم‌ها قرار داشت که امیدواریم در دوره‌های بعد این مشکل نیز برطرف شود.
پرهیزکار همچنین وضعیت برگزاری مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: همکاری دانشگاه‌ها با تیم‌های حاضر در مسابقات در برگزاری هر چه بهتر مسابقات مؤثر است که البته ریاست دانشگاه فرهنگیان با ما همکاری بسیار خوبی داشت.
یادآور می‌شود، مرحله استانی این رقابت‌ها با برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام تیم‌های برتر، امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان داد.
انتهای پیام

captcha