انتقال مفاهیم قرآنی بر قرائت اولویت دارد
کد خبر: 3711671
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

انتقال مفاهیم قرآنی بر قرائت اولویت دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش گفت: مراد از فعالیت قرآنی صرفاً قرائت نیست بلکه رساندن پیام قرآن در طرح‌ها و برنامه‌ها اولویت دارد.

حاجیه حیدری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به دوره‌های آموزشی مؤسسه گفت: «طرح قرآن بخوان جایزه بگیر» از جمله فعالیت‌هایی است که از موفقیت خوبی برخوردار بوده و همچنان در مصلای تفرش برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش با تأکید بر اینکه مراد از فعالیت قرآنی صرفاً قرائت نیست ادامه داد: رساندن پیام قرآن در طرح‌ها و برنامه‌ها اولویت دارد، در کنار طرح «قرآن بخوان جایزه بگیر» نیز ترویج فرهنگ قرآنی و بحث مهم عبادت بین جوانان مورد توجه قرار گرفته است.
حیدری افزود: برای نونهالان و جوانانی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند کارت‌هایی صادر می‌شود و به افرادی که بیشترین حد نصاب امتیاز حضور در نماز جمعه و پاسخگویی به مسائل شرعی و فعالیت‌های قرآنی را تا نیمه شهریورماه کسب کنند، جوایزی داده می‌شود.
وی با تأکید بر استفاده از ابزارهای تشویقی در ترویج فعالیت‌های قرآنی گفت: نباید حتماً این مشوق‌ها مادی باشد بلکه کمک هزینه سفر مشهد مقدس، اردوی قم و ... از جمله هدایایی است که برای مشارکت جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های عبادی قرآنی تفرش در نظر گرفته‌ایم.
انتهای پیام

captcha