تعامل؛ رهیافتی برای جلوگیری از موازی کاری مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3712006
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
حسینی:

تعامل؛ رهیافتی برای جلوگیری از موازی کاری مؤسسات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآن و عترت مبین کمیجان با اشاره به موازی کاری در مؤسسات گفت: به منظور جلوگیری از موازی کاری، نیاز به تعامل و همکاری بیشتر مؤسسات در پیشبرد اهداف برنامه‌های آموزشی داریم.

حسن حسینی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت مبین کمیجان، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: در حال حاضر دوره‌های حفظ در این مؤسسه به طور مداوم برگزار می‌شود و برای جذب دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی‌ها بیشتر متوجه تابستان است.
وی ادامه داد: این مؤسسه علاوه بر رشته‌های مختلف قرآنی در زمینه نهج‌البلاغه هم فعالیت دارد و مؤسسه دیگری هم به نام زینب کبری(س) در کمیجان فعالیت می‌کند این دو مؤسسه برای شهر با توجه به جمعیت حاضر کافی است اما برای شهرستان کافی به نظر نمی‌رسد .
حسینی افزود: بطور قطع فعالیت مؤسسات قرآنی در رشته‌های مختلف بر عملکرد هر یک تأثیر می‌گذارد و باید برای این هماهنگی و ارتباط منسجم هرچه بیشتر و بهتر تلاش کرد.
وی بیان کرد: این مؤسسه قرآنی به منظور برقراری ارتباط مستمر مخاطبان قرآنی با توجه به نزدیک بودن مسیر روستاها به این شهرستان سعی کرده دو شعبه را به روستاها اختصاص دهد تا بتوان نیاز افراد در این مناطق را نسبت به فراگیری دوره‌های قرآنی مرتفع سازد.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت مبین کمیجان بیان کرد: در بین مؤسسات قرآنی موازی کاری وجود دارد و برای جلوگیری از آن نیاز به تعامل و همکاری بیشتر مؤسسات در پیشبرد اهداف برنامه‌های آموزشی داریم.
حسینی گفت: اگر در مؤسسات قرآنی تقسیم کار انجام شود و تعدادی از مؤسسات به طور تخصصی فعالیت کنند، به خودی خود این عمل به مخاطب کمک می‌کند که در چه سطحی قرار گرفته و برای یادگیری بیشتر به کدام مؤسسه باید مراجعه کند.
انتهای پیام

captcha