یکپارچه‌سازی مؤسسات فرهنگی قرآنی در کرمان
کد خبر: 3717888
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵
علیزاده اعلام کرد:

یکپارچه‌سازی مؤسسات فرهنگی قرآنی در کرمان

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به یکپارچه‌سازی مؤسسات فرهنگی قرآنی در کرمان گفت: در سال گذشته هفت رویداد بزرگ فرهنگی هنری در استان کرمان برگزار شد که یک و نیم میلیارد تومان هزینه دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز شنبه، 5 خرداد در هم‌اندیشی مسؤولان دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان و اعضای شوراهای تخصصی خانه هنرمندان، هیأت رئیسه انجمن‌ها و پیشکسوتان هنری کرمان با اشاره به تلاش‌های انجام شده طی سال‌های اخیر برای حوزه فرهنگ و هنر گفت: شاهد تلاش‌های خوبی بودیم، اما یکسری موارد را باید در استان کرمان ببینیم.
وی افزود: در یک دوره منابع قوی داشتیم، اما الان آن منابع را نداریم و مشکلات را به دنبال خود کشیدیم، پروژه‌های عمرانی فرهنگی داریم که نیمه تمام مانده است.
علیزاده بیان کرد: قطعا ما هم کوتاهی‌هایی داشتیم، سه سال صبر کردیم که به یک جایگاه خانه صنفی قوی و تخصصی برسیم، اکنون که خانه هنرمندان شکل گرفته است درخواست داریم که هنرمندان با هر گرایش و منش فکری و ایده‌ای که هستند در کنار خانه بایستند و کمک کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه خانه هنرمندان ملک فرد خاصی نیست، بیان کرد: از افتخارات استان کرمان در این دوره شکل‌گیری خانه هنرمندان است، همه نقایص مربوط به بدنه دولت نیست و بخشی هم به خود هنرمندان بر‌می‌گردد.
وی با اشاره به یکپارچه‌سازی مؤسسات فرهنگی قرآنی اظهارکرد: در سال گذشته هفت رویداد بزرگ فرهنگی هنری در استان کرمان برگزار شد که یک و نیم میلیارد تومان هزینه دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد : بخش حمایتی در دولت بسیار ضعیف است و تناسب درستی بین بخش نظارتی و حمایتی نیست.
وی تأکید کرد: در برنامه سوم، بحث خرید آثار هنری را داشتیم، اما حذف شده و در برنامه ششم هم با وجود پیگیری‌های انجام شده، نتوانستیم آن را ایجاد کنیم.
انتهای پیام

captcha