ارائه دو هزار و ۲۶۹ مورد خدمات عمرانی به مددجویان استان مرکزی
کد خبر: 3718071
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

ارائه دو هزار و ۲۶۹ مورد خدمات عمرانی به مددجویان استان مرکزی

گروه اجتماعی – قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته بیش از 13 میلیارد تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی هزینه کرده است.

ارائه دو هزار و 269 مورد خدمات عمرانی به مددجویان استان مرکزیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عدالت بهرامی، قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان از اقدامات کمیته امداد است، از ارائه دو هزار و 269 مورد خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته بیش از 13 میلیارد تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی هزینه کرد.
وی افزود: از این تعداد 146 مورد کمک به خرید و ساخت مسکن شهری، هزار و 991 مورد کمک به تعمیر و بازسازی و ساخت فضاهای جانبی، 75 مورد بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی و 57 مورد کمک به بهسازی سرویس‌های بهداشتی مددجویان بوده است.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان فاقد مسکن بالای دو نفر در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در اولویت قرار دارد، گفت: سرانه ساخت مسکن برای مددجویان شهری ۲۵ میلیون تومان و مددجویان روستایی ۱۵ میلیون تومان است که توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و مابقی هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی و مشارکت مددجو تأمین می‌شود.
بهرامی در ادامه گفت: 145 مورد کمک به خرید و ساخت مسکن شهری، هزار و 899 مورد کمک به تعمیر، و بازسازی و ساخت فضاهای جانبی، 113 مورد بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی و 84 مورد کمک به بهسازی سرویس‌های بهداشتی مددجویان از برنامه‌های حوزه مسکن کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری است.
وی در پایان با اشاره به اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد است، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شرکت در طرح رضوان نسبت به ساخت و تعمیر مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت مشارکت کنند.
انتهای پیام

captcha