آخرین وضعیت پرونده فرد هتاک در زاهدان
کد خبر: 3718960
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

آخرین وضعیت پرونده فرد هتاک در زاهدان

گروه اجتماعی - دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: فرد هتاکی که اقدام به ضبط و انتشار یک کلیپ تفرقه‌افکنانه در فضای مجازی کرده بود، با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار اطلاعات سپاه سلمان قرار گرفته و تحقیقات قضایی برای مشخص شدن انگیزه واقعی وی از این اقدام ادامه دارد.

آخرین وضعیت پرونده فرد هتاک در زاهدان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان امروز در جمع اصحاب رسانه استان، گفت: فرد هتاکی که اقدام به ضبط و انتشار یک کلیپ توهین‌آمیز و تفرقه‌افکنانه در فضای مجازی کرده بود، با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار اطلاعات سپاه سلمان قرار گرفته و تحقیقات قضایی برای مشخص شدن انگیزه واقعی وی از این اقدام ادامه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهار کرد: تحقیقات بیشتر به ریشه‌یابی موضوع کمک می‌کند و مشخص خواهد شد که آیا انگیزه فرد خاطی صرفاً یک عصبانیت و کینه شخصی بوده و یا برای بر هم زدن انسجام و وحدت جامعه مرتکب چنین اقدامی شده است.
وی ادامه داد: در مراحل اولیه بازجویی، فرد متهم مدعی شده است که این کلیپ را تنها برای یک نفر ارسال کرده و از آنجایی که عده‌ای با وی خصومت و مشکل شخصی داشته‌اند، برای تخریب او کلیپ را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.
موحدی‌راد با بیان اینکه اقدامات این‌چنینی که وحدت اسلامی و امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد، به‌شدت محکوم است و واکنش دستگاه قضایی در مواجهه با چنین اقداماتی جدی و قاطع خواهد بود، افزود: این کلیپ با هر انگیزه‌ای انتشار یافته باشد، محکومیت جزایی و قضایی به‌دنبال خواهد داشت.
به گزارش ایکنا، سازمان اطلاعات سپاه سلمان استان 4 خردادماه طی گزارشی از دستگیری یک مدرس دانشگاه در شهر زاهدان به‌دلیل اهانت به اهل سنت و اقدام علیه وحدت ملی خبر داد، که به دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اقدام ضربتی پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان، فرد متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

captcha