کسب عنوان‌برتر تکریم ارباب‌رجوع توسط کمیته‌امداد استان مرکزی
کد خبر: 3719089
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

کسب عنوان‌برتر تکریم ارباب‌رجوع توسط کمیته‌امداد استان مرکزی

گروه اجتماعی - کمیته امداد استان مرکزی به ‌واسطه تلاش‌های انجام‌ شده در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب‌‌رجوع از استاندار مرکزی لوح تقدیر گرفت.

کسب عنوان‌برتر تکریم ارباب‌رجوع توسط کمیته‌امداد استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، استاندار استان مرکزی در مراسم تجلیل از دستگاه‌های فعال درزمینه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب‌رجوع، لوح تقدیر کمیته امداد استان مرکزی را به مدیرکل تقدیم و بر اهتمام جدی به رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد.
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: بر اساس عملکرد دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی در خصوص ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال 1396 در سطح استان، موفق به کسب 98.97 درصد امتیازات مربوطه شده، لذا مساعی و تلاش دلسوزانه این مجموعه در کسب این موفقیت ارزشمند(سطح 1) را ارج نهاده و از تلاش‌های خالصانه و اهتمام جدی در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب‌رجوع تقدیر و تشکر می‌شود.
قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد حل مشکلات مددجویان را در برنامه‌های کاری خود قرار داده است، گفت: کمیته امداد علاوه بر تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت در ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت خدمات قابل‌توجهی داشته است.
وی افزود: کمیته امداد استان مرکزی سال گذشته با ایجاد سه هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان موفق شد در این بخش رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در پایان گفت: خدماتی که کمیته امداد استان مرکزی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اشتغال‌زایی است که تلاش داریم سطح این خدمات را ارتقا دهیم.
انتهای پیام

captcha